Hello and thank you for being a DL contributor. We are changing the login scheme for contributors for simpler login and to better support using multiple devices. Please click here to update your account with a username and password.

Hello. Some features on this site require registration. Please click here to register for free.

Hello and thank you for registering. Please complete the process by verifying your email address. If you can't find the email you can resend it here.

Hello. Some features on this site require a subscription. Please click here to get full access and no ads for $1.99 or less per month.

Un collègue de travail aimerais dîner chez Fouquet's ce soir

Peut-être que je suis persnickey mais la pensée de l'Impératrice douairière en exil Farah Diba et vieux sac Hermès cancéreux la Princesse Lee poussant des salades d'endives autour de leurs assiettes un vendredi soir n'est pas attrayante. Est-ce que quelqu'un a dîné là? Ont-ils même un buffet de salades?

Offsite Link
by Anonymousreply 13June 20, 2018 1:28 PM

Fuckez-vous.

by Anonymousreply 1June 15, 2018 5:49 AM

DEPORT THE OP!!!

by Anonymousreply 2June 15, 2018 5:50 AM

Freedom Fries!

by Anonymousreply 3June 15, 2018 6:01 AM

[quote]A co-worker would like to dine at Fouquet's tonight

[quote]Maybe I'm persnickety but the dowager Empress's thought in exile Farah Diba and old-fashioned Hermes cancer bag Princess Lee pushing endive salads around their plates on a Friday night is not appealing. Did someone have dinner there? Do they even have a salad buffet?

by Anonymousreply 4June 15, 2018 8:16 AM

une fois autour du jardin, OP

by Anonymousreply 5June 15, 2018 9:53 AM

Pauvre imperatrice, pensait qu' elle etait morte. Est-ce qu' elle dinait la-bas beaucoup avec la princesse Radziwill?

by Anonymousreply 6June 15, 2018 10:12 AM

Elle n'est pas morte

by Anonymousreply 7June 15, 2018 10:41 AM

Hélas, op, il faut que je te corrige!

Ton collègue “aimerait” dîner...

by Anonymousreply 8June 15, 2018 11:08 AM

Peut mieux faire.

3/10 (dont 2 points parce que tu n'as pas fait de fautes à "Jim").

by Anonymousreply 9June 15, 2018 11:14 AM

Merci R7...Mea Culpa... Ahhh, Le Fouquet's? J'ai dine la une fois a la fin des annees quatre-vingt, la cuisine n'avait rien de special. Peut-etre mieux pour les boissons ou le dessert..fois gras etait bon.

by Anonymousreply 10June 15, 2018 12:21 PM

Enfin, il n'y avait pas de bar à salade non plus d'Imperatrice. Bondé d'Arabes millionnaires, même pas de milliardaires. J'ai aimé le Boudin blanc, avec un Puligny-Montrache.

by Anonymousreply 11June 16, 2018 1:38 PM

Un collègue aimerait, OP, with a T at the end.

Dont mind me, I'm just jealous.

Bon appétit !

by Anonymousreply 12June 20, 2018 10:37 AM

I'm only jelly for the Puligny-Montrache!

by Anonymousreply 13June 20, 2018 1:28 PM
Loading
Need more help? Click Here.

Yes indeed, we too use "cookies." Take a look at our privacy/terms or if you just want to see the damn site without all this bureaucratic nonsense, click ACCEPT. Otherwise, you'll just have to find some other site for your pointless bitchery needs.

×

Become a contributor - post when you want with no ads!