Serving up this steaming pile of
Celebrity Gossip
Gay Politics
Gay News
and Pointless Bitchery
Since 1995

Folsom New York: ***CANCELLED!***

All those that were looking to have a little bit of San Francisco Folsom-style funk in New York City are going to have put away the buttplug and lube, 'cos this year's Folsom Street East Festival has been cancelled. All together now: BOOOO!

See link for more details

by Anonymousreply 2604/27/2013

Yup, they're using the "construction" excuse now, but that block is becoming very thick with luxury condos and it's right by the high line. I'm thinking Folsom Street East will not return in that location. I went last year and it was a total blast and so different, but the energy was awkward with all the flyover gawkers at the high line. You just know there is being a lot of pressure put on them to discontinue the event in that location permanently.

by Anonymousreply 104/25/2013

ya, whats up with that R2? I like hot men like the next guy, leather, rubber, bear but all the ones showing up at Folsom are just FUGLY.

Like Ongina from RuPauls Drag Race. = Total Dick Wilt.

by Anonymousreply 304/25/2013

How dare they take away out right to gang bang in public!

by Anonymousreply 404/25/2013

The only goodlooking ones in attendance are the porn stars, and they mostly don't participate--they're just there to advertise their companies and have their pictures taken.

It's mostly a freakfest.

by Anonymousreply 504/25/2013

lol r4. Freedom taking, that's what this is!

by Anonymousreply 604/25/2013

You younger gays seem to want to let them take all the fun out of being gay. So sad.

by Anonymousreply 704/25/2013

Damn. I was really looking forward to seeing a bunch of frankfurter-skinned, saggy-tittied fiftysomethings display their baseball-sized nipples and cottage-cheese asses in black leather harnesses while desperately trying to inflate their penile implants in the name of sexual freedom.

by Anonymousreply 804/25/2013

Jeez! First Fleet Week and now this.

by Anonymousreply 904/25/2013

I wouldn't want people behaving like this in public, gay or straight. It looks awfully needy of attention, and a product of homophobia rather than a reaction to it.

by Anonymousreply 1004/25/2013

Go to the one in SF r8. Samething.

by Anonymousreply 1104/25/2013

They're probably worried about the meningitis outbreak getting worse, with all those people getting with each other.

by Anonymousreply 1204/26/2013

HOW PITIFUL!

this is ridiculous! and NO! I've gone for years and never caught anything. it's just a street festival.

by Anonymousreply 1304/26/2013

San Frncisco has jumped the shark. NYC is a better spot for it.

by Anonymousreply 1404/26/2013

This is why they hate us. Shit festivals like this are holding the LGBT community back.

by Anonymousreply 1504/26/2013

This kinda shit needs to GO NOW. It holds us all back and it is so fucking dated.

by Anonymousreply 1604/26/2013

Not all gay men want to be beige.

by Anonymousreply 1704/26/2013

Go fuck yourself, R16. Seriously.

by Anonymousreply 1804/26/2013

I went last year and while the fair itself is kinda meh, the Eagle was hot, hot, HOT. So much fun inside with all kinds of shenanigans going on. Had a blast.

by Anonymousreply 1904/26/2013

Let's hope they all get meningitis and go away.

by Anonymousreply 2004/27/2013

What r2 said. I'm in the kink community and am out about it, but it's sex -- don't bring that shit in the street like dogs.

by Anonymousreply 2104/27/2013

This is what Folsom Street is all about, baby. Pic from San Francisco 2012.

by Anonymousreply 2204/27/2013

No, THIS is Folsom:

by Anonymousreply 2304/27/2013

That Folsom shit is gross. Those folks need to grow up and find some purpose for their lives.

by Anonymousreply 2404/27/2013

Anything that makes Manhattan less exciting and unique (ya know, more like Queens is) is OK in my book.

by Anonymousreply 2504/27/2013
Loading
Need more help? Click Here.